Fråga inte vad du kan göra för SWEDPOS utan vad SWEDPOS kan göra för dig

  • 10 nov 2011
Om några minuter samlas styrelsen för att under 24 timmar intensivt arbeta med SWEDPOS kommunikationskanaler, grafisk profil m.m. Med andra ord skall vi arbeta med hur vi skall nå ut med vårt budskap samt hur vi skall vara tillgängliga för alla er medlemmar och intressenter. Områden vi till exempel kommer arbeta med är kanaler som nyhetsbrev, presentationsmaterial, hemsida, presskontakt och sociala medier. Vi kommer lotsas genom denna process av Christine Kiliam, Hanna Wekell, och Julia Mjörnstedt. En av de viktigaste frågorna blir såklart vad du som medlem eller intressent behöver! Hur vill du att SWEDPOS kommunikation skall se ut? Vilka kanaler är viktiga? Vilka funktioner önskar du som medlem? Vad vill du kunna hitta om du söker upp oss? Vi tar tacksamt emot den hjälp du kan erbjuda med idéer och kommentarer! /Styrelsen genom Patrik